Nowy update [17.06.2015]

update

Po ostatniej dużej aktualizacji, która wprowadziła do rozgrywki Operację Bloodhound amerykański producent Valve miał dużo pracy związanej z poprawkami, przez co praktycznie co tydzień musieliśmy pobierać update. Nie inaczej było dzisiaj w nocy, gdzie blisko 50 MB poprawia nam między innymi obserwatora oraz mapę de_zoo. Zobaczcie pełną listę zmian poniżej.

[OBSERWATOR]

– dodano komendę sv_maxusrcmdprocessticks_holdaim, która wyznacza jak długo serwer utrzymuje dane związane z celowaniem klienta

– na serwerach Valve, dema GOTV będą bezbłędnie odtwarzały i rejestrowały kąty widzenia graczy podczas strzelania

[MISC]

– kontrolery będą bezbłędnie rozpoznawane jeśli zostaną podłączone w czasie trwającej gry

– naprawiono błędy związane z poruszaniem się po menu

– naprawiono stronę keybind, która źle się wyświetlała gdy przechodzono do niej przez przez “EDIT USE MIC KEY]

– ustabilizowano brak prawidłowego przepływu pytań, aby zwiększyć wydajność serwera w trybie casual

– dodano komendę mat_osx_force_csm_enabled, która wymusza zatrzymanie dynamicznych cieni

[MAPY]

– de_zoo

– jedno z okien w chacie snajpera CT jest teraz bardziej wytrzymałe

– po wieży z klatką lemura można się teraz wspinać do pewnego poziomu

– zablokowano LOS podczas stania na znaku blisko respa T i patrzenia w stronę pojazdu oraz akwarium

– ryby nie będą już opuszczały akwarium

– naprawiono kilka boostów, na które nie da się teraz wejść

– naprawiono luki w jednym z drewnianych domków

– naprawiono “pixelwalks”

– naprawiono błąd, przez który można było odbijać granaty na zły sufit przy środku na łączniku

– nie można już skanować górnej części po stronie T

Komentarze

Tagi

O autorze HETMAN

HETMAN

Mateusz, lat 25. Chory na punkcie e-sportu lata po lanach i gra w gry. Prywatnie trener tenisa ziemnego i oddany szatanowi słuchacz heavy metalu.

Powiązane tematy

Ankieta

Kupiłbyś myszkę SteelSeries Rival 700?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...