Nowy update [26.05.2015] – Operacja Bloodhound

operacja bloodhound

Bardzo długo musieliśmy czekać na nową aktualizację gry Counter Strike: Global Offensive. Dziś w nocy Valve wypuściło ponad 500MB update zawierający bardzo wiele zmian w tym nową Operację Bloodhound. Zobaczcie najważniejsze informacje dotyczące zmian w grze:

[OPERATION BLOODHOUND]

– Start Operacji Bloodhound, która potrwa do 30 września 2015 roku

– Sześć nowych map społecznościowych dla wszystkich graczy CS:GO: Agency, Resort, Zoo, Log, Rails, and Season

– Dostęp do nowej Operacji Bloodhound jest już dostępny i zawiera:

– Odznakę wyzwania Operacji Bloodhound z możliwością jej ulepszenia, która zostanie wyświetlona w profilu oraz tabeli gry

– Dziennik Operacji Bloodhound, w którym możesz śledzić postępy oraz rywalizować z przyjaciółmi

– Dwie nowe kampanie zawierające 62 miesje, za których wykonanie otrzymasz dodatkowy XP

– Możliwość wypracowania dropów zawierających ekskluzywne bronie z kolekcji Cobblestone, Cache, Overpass, oraz zupełnie nowe kolekcje takie jak: Gods & Monsters, The Rising Sun oraz Chop Shop

– Dostęp do skrzynek Falchion zawierających 16 nowych skinów oraz nowy nóż Falchion

– Dwa nowe rodzaje misji: Assassination oraz Guardian Co-op, które można wykonywać podczas trwania operacji

[PROFILE RANKS]

– Wprowadzenie nowej rangi widocznej w profilu gry CS:GO

– Graj na oficjalnych serwerach aby zdobywać XP i podnosić swoją rangę

– W trybie Competitive Twoje XP jest określane na podstawie wygranych rund

– W każdym innym trybie XP określane jest na podstawie Twojego wyniku

– Możesz zarobić dodatkowe XP dzięki wypełnianiu misji Operacji Bloodhound

– Oprócz zwiększenia Twojej rangi profilowej, każda uzyskana nowa ranga w tygodniu będzie nagradzana dropem broni. Jeśli jesteś posiadaczem Operacji Bloodhound, otrzymasz broń z nowych kolekcji

[CASUAL]

– Zmniejszono czas rundy z 3:00 minut do 2:15

– Zwiększono czas rozgrzewki z 30 do 90 sekund

– Wyłączono głosowanie, aby ponownie rozpocząć mecz

– Głosowanie nad zmianą mapy jest wyłączone, gdy drużyna zdobyła punkt meczowy

[UI]

– Naprawiono rzadki błąd, który pokazywał ilość życia u innych graczy w mini tabeli

– Naprawiono freeze-panel, który utknął i zostawał wyświetlany nawet gdy zawodnik był żywy

[MISC]

– Zaktualizowano silnik do najnowszego API SDK

– Poprawiono obsługę dla MOTD pop-upów w przeglądarce w grze

– Poprawiono kilka błędów, przez które padały serwery

– Poprawiono echo podczas korzystania z mikrofonu w poczekalni

– Dodano sv_disable_immunity_alpha

– Dodano sv_vote_to_changelevel_before_match_point, które ustawione na 1 nie pozwala na zmianę mapy, gdy drużyna ma match point

[MAPS]

– Cache

– Naprawiono miejsca gdzie mogła utknąć bomba

– Naprawiono błąd, w którym można było zobaczyć zachowującego CT na radarze z zewnątrz spawna

– Naprawiono błąd, gdzie granaty kolidowały z geometrią mapy

– Usunięto problematyczną szybę na środku

– Season

– Zmniejszono szerokość górnego B T-side i długiej do rozmiarów z CS:Source

– Naprawiono widoczność w narożnikach białych elementów

– Dodano poręcz na catwalk’u

– Naprawiono kąt na dole B, aby łatwiej rzucało się granaty obronne

– Naprawiono bug związany z odgłosy metalu

– Drzi otwierają się głośniej

– Mirage

– Naprawiono spoty, gdzie bomba mogła się zablokować

– Naprawiono spoty, gdzie gracz mogli utknąć i zablokować się na ścianach

Komentarze

Tagi

O autorze HETMAN

HETMAN

Mateusz, lat 25. Chory na punkcie e-sportu lata po lanach i gra w gry. Prywatnie trener tenisa ziemnego i oddany szatanowi słuchacz heavy metalu.

Powiązane tematy

Ankieta

Kupiłbyś myszkę SteelSeries Rival 700?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...